Thursday, March 10, 2005

DAN RATHER WRONG ABOUT RETIREMENT

New York – CBS newsman Dan Rather, who signed off this week after 24 years in the anchor chair of the CBS Evening News, announced today that reports of his retirement have now turned out to be false.

In a printed statement, Rather said, “It now appears likely that reports of my retirement were premature and unfounded. We at CBS News sincerely apologize for this error in judgment. I’ll be back on the air this coming Monday, just as sure as a pig loves slop.”

Sources behind the scenes at CBS promised a full investigation. While they refused to specify what possible punishments might be meted out, they did not rule out Rather’s termination.


©2005 Barry Rabin. All rights reserved.

4 comments:

Peter Bromberg said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Peter Bromberg said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Peter said...

Barry, thanks for reminding me not to take it all so seriously! I event blogged about your blog.

Peter Bromberg said...
This comment has been removed by a blog administrator.